Verzending

Verzenden.
Na dat uw bestelling is geplaatst moet deze natuurlijk ook verzonden of opgehaald worden. Lees hier alles over onze verzendingen.

Wat Gebeurt er nadat uw bestelling is geplaatst?
Zodra de bestelling is voldaan ontvangt u van ons een mail ter bevestiging. Ook worden de desbetreffende producten voor u gereserveerd.
Mocht de betaling niet tijdig binnen zijn (7 dagen ) dan word er gekeken wat er met uw bestelling word gedaan, en uiteindelijk word deze geannuleerd.

Betaalmethoden.
In de winkel zijn natuurlijk meerdere betaalmethoden mogelijk, U kunt overschrijven Ideal en Paypal. Hiernaast is er natuurlijk ook de keuzen om de producten af te komen halen. Dit is altijd op afspraak en hiervoor worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
Wij accepteren alleen de Euro alg geldig betaalmiddel ook al leveren wij grote dele van Europa.

BTW.

 

Verzending.
Wij verzenden alleen via Post NL en de verzending word na uw betaling zo snel als mogelijk in orde gebracht. Alles word netjes verpakt met veel al hergebruikte materialen om het milieu te sparen. Aangezien wij alles zo goed mogelijk verpakken is het risico voor de verzending van u en zijn wij niet verantwoordelijk maar Post NL. Heeft het uw voorkeur om het verzekerd te verzenden? Dit kan.

Garanties
Wij geven u in principe geen garantie, maar u krijgt natuurlijk wel de wettelijke periode van bedenktijd (14 Dagen).